Altijd prijs - boekrecensieHoe bepaal je de prijs van je product of dienst? Wat doe je als de concurrent de prijzen verlaagt?

Wanneer rond je prijzen af en wanneer juist niet? Wat is de psychologie achter een prijskaartje?

Altijd prijs brengt talloze beproefde prijstactieken en de deskundigheid van verschillende prijsexperts samen in één handzame gids.

Het boek barst van de aansprekende praktijkvoorbeelden en geeft antwoord op vragen waar elke ondernemer, verkoper of marketeer vroeg of laat tegenaan loopt.

Onmisbaar voor iedere prijsdoehetzelver.


Fragment lezen? [tnc-pdf-viewer-link file=”/vcor3/wp-content/pdf/Altijd prijs.pdf” target=”_blank” download=”true” print=”false” fullscreen=”false” share=”true” zoom=”true” open=”true” pagenav=”false” logo=”true” find=”false” language=”nl-NL” class=”custom_class” text=”Klik hier” link_style=”text-decoration:none”]
BOEKINFORMATIE

BusinessContact
Paperback
ISBN 9789047008828
€20,00 – Bestel bij bol.com
E-boek
ISBN 9789047008835
€14,99 – Bestel bij bol.com